wtorek, 11 października 2016

Jogo projekt

Kuchciki Moje Słodkie! 

Przychodzę dzisiaj z postem o nieco innej tematyce. 
Gdzieś tam kręci się wszystko wokół jedzenia, ale tym razem nie gotujemy, pieczemy, czy smażymy, aaaa.. testujemy
I ja czasem lubię się oderwać od przyrządzania posiłków i zjeść coś gotowego. 
A tym bardziej, jeśli jest pyyyyszne i słodkie! 

Brałam udział w projekcie Jogobella prowadzonym przez http://www.trnd.com/pl/
Byłam w pośród 5 000 Ambasadorów Jogobella. 
Aaaaa.. Czuje się taka wyróżniona :) 

Wszystko to trwało od 30.08.2016 do 21.10.2016

Wraz z przyjaciółmi testowaliśmy produkty, takie jak: Jogobella Breakfast, Jogobella 8Zbóż i Jogobella Musli.
Całe 36 sztuk dla nas! Mmmm. 
Bezkonkurencyjnie moim faworytem okazała się Jogobella 8 zbóż i to ona najczęściej pieściła moje kubki smakowe, swoją aksamitną konsystencją, dużymi kawałkami owoców i mocno wyczuwalnymi ziarnami zbóż. 
Moi znajomi także stawiali na 8 zbóż. 
Dzieci natomiast zachwycały się Jogobella Breakfast. A dlaczego? Jak to jedna mała Myszka powiedziała: "Ciocia, bo to tak fajnie chrupie!" :)

Podczas trwania projektu, udało mi się zrobić kilka fotek, jak Jogobella jest z Nami nie tylko w domu, ale i w podróży. 
Miłego oglądania :)









Po więcej informacji na temat projektu, zapraszam na 
http://www.trnd.com/pl/projekty/jogobella/realizacja-projektu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz