wtorek, 28 kwietnia 2015

Makaron z mieszanką chińskich warzyw.

Makaron z mieszanką chińskich warzyw
 
Ostatnio robiąc zakupy, natknęłam się na mieszankę chińskich warzyw na patelnię z przyprawą.
Kuchnia chińska to nie moje smaki, ale warto wszystkiego spróbować. Oprócz warzyw kupiłam kurczaka i sos sojowy. Jednak długo nie mogłam się zebrać do przygotowania potrawy. Miałam mieszane uczucia. Z braku pomysłu na dzisiejszy obiad, wyjęłam rano pierś z kurczaka. Później przypomniałam sobie, że gdzieś tam z zamrażalniku leżą chińskie warzywa.
Moje odczucia? Osobom, które lubią orientalne, chińskie smaki, na pewno posmakuje. Nie powiem, że mi nie smakowało, bo to dość intrygujący smak, ale ja jednak pozostanę przy bardziej ostrych potrawach.
 
 
 
 
 
Składniki
 
-300g makaronu,
-1 podwójna pierś kurczaka,
-450g mieszanki warzyw chińskich na patelnię z przyprawą,
-sos sojowy,
- kilka kropel sosu chili,
-sól,
-pieprz,
-1/2 łyżeczki cukru brązowego,
-olej do smażenia.
 
Przygotowanie
 
Makaron gotujemy według instrukcji podanej na opakowaniu. Pierś z kurczaka kroimy w cienkie paseczki, doprawiamy solą i pieprzem. Smażymy na oleju. Na osobną patelnię wrzucamy mieszankę warzyw, wlewamy 3 łyżki oleju i dusimy około 6 minut pod przykryciem. Do miękkich warzyw dodajemy usmażonego kurczaka, wsypujemy cukier brązowy, kilka kropel sosu chili i sos sojowy. Dusimy pod przykryciem jeszcze przez 5 minut. Smacznego :o)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz