czwartek, 12 lutego 2015

Gala Szlachetnej Paczki.


Kochani,
Pragnę się z Wami dzisiaj podzielić przeżyciami z ważnego dla mnie wydarzenia.
Już dwa tygodnie po Gali Rejonu Staszów, a ja wciąż wracam do tego dnia myślami. Było wspaniale. Wspaniali ludzie, zespół, atmosfera, a przede wszystkim wspaniała DRUŻYNA.
 
Jednak nie byłoby mnie teraz w tym miejscu,  nie byłoby mnie w Drużynie Szlachetnej Paczki, nie poznałabym tych wszystkich wspaniałych ludzi, nie miałabym tyle odwagi, nie byłabym takim człowiekiem, jakim teraz jestem, gdyby nie osoba, która swoim optymizmem i energią zaraziła mnie, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Dlatego DZIĘKUJĘ.
Komu?
Myślę, że jeżeli kiedykolwiek przeczyta ten wpis, będzie ta osoba wiedziała, że podziękowania skierowane są w jej kierunku.
 
A teraz wracając do tematu Gali Szlachetnej Paczki Rejonu Staszów.
Wydarzenie to, odbyło się 1 lutego o godz. 16:00 i trwało do 19:30.
Swoją obecnością zaszczycił nas Starosta Pan Michał Skotnicki, a także Wójt Gminy Rytwiany Pan Grzegorz Forkasiewicz wraz z żoną.
Jednak to nie wszyscy goście. Byli także Darczyńcy z tegorocznej edycji, współdarczyńcy, Liderzy rejonów, osoby, które pomagały naszemu rejonowi się rozwijać, a przede wszystkim byli wspaniali Wolontariusze bez których ten rejon by nie istniał.
 
 
 
 
 
 

Agnieszka, Karolina, Łukasz i Daniel dbali o to, aby nasi goście spędzali ten czas przy miłej dla ucha muzyce.
Zdobyli także serce małej tancerki, która nie schodziła z parkietu.
Przedstawiam Wam Zuzię i jej Mamę <3
Zapraszam na bloga Agnieszki: http://www.mylifestyle.com.pl/
 

Nie zabrakło również poczęstunku dla naszych gości. Były ciastka, ciasta, pierogi i moje mini kanapeczki - sztuk 300 i mini hamburgery - sztuk 200 :D
 
 
 
Pracy przy przygotowaniu Gali Rejonu było mnóstwo, ale nie żałuję ani jednej poświęconej minuty.
Czy i w tym roku podejmę wyzwanie?
Myślę, że tak. A wręcz jestem przekonana tego, że nie zostawię Szlachetnej Paczki i w tym roku dołączę do Drużyny.
 

Dziękuję każdej osobie, która przybyła na Galę.
Do zobaczenia za rok!
 
* niektóre zdjęcia pochodzą z bloga wwww.mylifestyle.com.pl - dziękuję za udostępnienie.
 

1 komentarz: